Wednesday, December 30, 2009

PENCIPTA CELLFOOD.....

Everett Lafayette Storey...




Everett Lafayette Storey ialh seorang ahli mokrobiologi dan ahli kimia fizikal.


Beliau merupakan pakar dalam penggunaan DEUTRIUM,satu-satunya isotop hidrogen yang tidak radioaktif,dengan teknologi di-polar , di-base , air berat dan teknologi ikatan daya otomik.


Dengan kepakarannya dalam penemuan da akademik profesional , pada tahun 1956 bekliau berjaya mencipta CELLFOOD (DEUTROSULFAZME) , suatu keluaran berasakan deuterium yang didakwa oleh beliau dapat merawat segala penyakit yang ada di dunia ini , yang dapat menyembuh menerusi kembalikan tubuh.




CELLFOOD merupakan produk unik yang menggunakan formula proprietari daripada mineral koloid pekat bertenaga.Bahan di-base , di-polar deuterium sulfat CELLFOOD membekalkan sumber oksigen dan sistem penghantaran yang baik kepada badan pada tahap sel badan.
Ahli-ahli sains mendapati kebanyakan penyakit zaman moden ini disebabkan oleh kekurangan oksigen , asid urik, radikal bebas dan pemakanan yang tidak seimbang.
CELLFOOD secara semula jadinya membekalkan "nascent oxygen" dan "nascent hydrogen" dalam bentuk tambahan-memperkuatkan tenaga , daya ketahanan dan kesihatan semula jadi.


Semua elemen dalam CELLFOOD adalah bahan semula jadi.

CELLFOOD tidak beralkohol , tidak berglukosa dan tidak mengandungi ramuan yang dilarang oleh Pertubuhan Olahragawan Antarabangsa , Profesional dan Amatur.

Elemen CELLFOOD dipetik daripada sumber semula jadi yang paling sempurna , iaitu secara kriogen (menggunakan kesejukan lampau) dan bukan melalui proses kimia ,

oleh itu, ia bebas daripada toksin.

No comments:

Post a Comment